AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
May 19 2024 23:01:31 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

 
PORSCHE CUP 2009 - 2. závod (Nová Paka)
 
ZávodyVýsledky ze závodu jsou k dispozici zde.







Závod se odjel v příjemné atmosféře. Prostředí v Nové Pace (vč. výborných kuřátek) hodnotím velice kladně a určitě se na tuto dráhu ještě vrátíme.

Kategoriím Porsche kraloval Standa Něměček z Hradce Králové, který pouze vinou technické závady nevyhrál i kategorii Klasik, jinak kraloval s velkým předstihem.

Po kategorích Porsche se odjel zkusmo i závod Group C, do které nastoupilo přes některé drobné prohřešky proti pravidlům 11 jezdců. Některá pravidla byla závodníkům upřesněna a pravidla tak budou lehce předělána, aby bylo vše 100% jasné. Ačkoliv ke Group C v podstatě auto z krabičky, snesla tato kategorie rovnocené srovnání s "plackami" Porsche. Výsledky jsou vloženy ve výsledcích PC.

Komentáře
Tomnem dne April 19 2009 14:52:37
Souhlasím,příjemně strávený den.
vitek dne April 19 2009 15:44:56
Pokud by se udělovala cena za NEJpěknější vozy ve startovním poli, pak by Tomᚠ(Tomnem) byl adept na první místo. Žluté Porsche "Camel". Stejně jako bílo-zelené Porsche "Skoal Bandit". U toho si bohužel nepamatuji jezdce. Ale navíc velmi oceňuji dekály vlastní výroby.

Na poslední fotce jsou to třetí a čtvrtý vůz ve druhé řadě od spodu.
Pepino dne April 20 2009 08:48:27
Ten "Skoal" je myslím Honzy Švece.
Zajímavé je to, že někteří zajeli s Group C lepší výsledek než s Porsche "placka", kde jsou povoleny větší zásahy.
Standa dne April 20 2009 09:42:18
Jestli to náhodou není tím,že některé dříva propagované koncepce dílů nejsou trošku vedle?smileysmileysmiley
Pepino dne April 20 2009 11:57:35
Že by narážka na gumy F1? smiley smiley smiley
Standa dne April 20 2009 13:37:33
To jsou gumy F1,?ja myslel že to byly "gufera" do těch čerpadel co prodáváš!smileysmileysmiley
kmasita dne April 20 2009 17:04:41
Musím se těch formulových pneu zastat. Na mých autech dělají cca 0,1 až 0,2 sekundy na kolo. Na některých autech možná díky sklidnění i víc. Sám jsem byl ale taky překvapený rychlostí groupC...Sám jsem najel o 3 kola víc než s plackou.... Fakt je že jsem se s plackou poslení 3-4 drážky potýkal s výrazným klouzáním které se u groupC nedostavilo. Auto bylo hodně původní.... Vyměněné byly akorát vodítko a motor (černený 29t.) a přilepil jsem pneumatiky které byly původně vespod v krabičce. Jinak vše původní...Model jsem zatím nedovažoval.... Mám spíš pocit že jsme se dráhu pořád lépe a lépe učily protože většina z nás byla v Pace na dráze poprvé.
Standa dne April 20 2009 17:17:42
Květo,to byl samozřejmně hecsmileyU mne bylo Gr.C na kolo o 0,3s pomalejší než "ostrý",a samozřejmně těch pár kol ujetých na nové dráze navíc bylo taky znát.SW koncepce byla tady rychlejší,jelikož se jednalo o plochou dráhu,když s tím jezdím na Podbabě ,tak mne vnější zatáčky v klopenkách tahaj hodně ven,ale čas se dá sjet v technice u pultu,jinak jsem jel ty samý gumy disky a motor.
Lada64 dne April 20 2009 23:29:37
Závody byly pěkné, i když nás s mladým pronásledovaly technické problémy.
A kuřátka byla taky pěkně vypečená. A navíc ta bramboračka.......=výborný.
Pepíno slíbil, když bude mít alespoň 3 kladné ohlasy, že se paka pojede příští rok zase, tak my dáváme první dva hlasy pro.Doufám, že se ještě někdo připojí.
kmasita dne April 21 2009 00:16:55
Já jsem to pochopil smiley akorát jsem si nebyl jistý že to chápou všichni. Jinak samozřejmně Paka palec vzhůru, kdykoliv znovu......Kuřátka kvalita.....Příště bych navrhoval otevření dráhy už v pátek odpoledne.......
vitek dne April 21 2009 12:33:20
Cestou ze závodů přišla v autě řeč na všechno možné. A vzpoměli jsme taky na "nedaléké" Libošovice a na první setkání. Na lidi co na něm byli a už se na foru neobjevují - Mitch, Mcfik, Honza ... A taky na to jak se vyvinula a proměnila situce od tohoto prvního setkání.
Mitchem postavená dráha z Itesu a napájená Piko trafy se zbastleným napojením na různé ovladače na jedné straně a osmiproudá dráha s regulací voltáže a napojením jen na banánky na straně druhé. Prohánění samo domo konstrukcí na setkání a sofitikované ladění aut v Nové Pace.
Kdo tento vývoj předpokládal nevím. Událo se toho za velmi krátkou dobu hodně. A já jen doufám, že s dalším vývojem nezmizí příjemná kamarádská atmosféra, která to doprovází.
harpplayer dne April 23 2009 12:36:15
Jsem tu novej a zaregistroval jsem se, protože mě virus "komerčních" aut docela slušně nakazil a zřejmě jedinou schůdnou terapií bude pořízení si pár modelů pro možnost začít jezdit s Vámi. Je tedy možné, že Vás některé budu otravovat všetečnými dotazy jak to či ono sehnat nebo jak to či ono seřídit. Nejsem úplný nováček, mám za sebou pár let "funkčního" ježdění s "ostrými" SRC, kde jsem zažil několik bouří ve sklenici vody a žabomyších revolucí. Ta první byla, když se potlačilo maketové modelářství na základě pronikání "světových" kategorií, další, když se zlikvidovala několik let prosperující kategorie SALOON a ta poslední, po které jsem na modelařinu dost zanevřel, byla, když se z primárně levné kategorie N-Cup stala kategorie finančně bezmála atakující eurosporty. Tady mi to připadá jako takové gentlemanské setkání, kde snad až tak dalece nejde o umístění jako spíš o společenskou záležitost. A to v dnešní době vůbec není málo. Je dobře, že mezi sebou máte experta typu Standy, který tam vnáší technického ducha - jeho zkušenosti z SRC a RC jsou neocenitelné. Je skvělé, že k tomu přistupuje velmi rozumně, nikoli způsobem vyhrát za každou cenu. To byl totiž syndrom, který zlikvidoval zmíněné původně velmi prosperující seriály SRC. Nedopuste, aby do Vašich řad infiltrovali nejrůznější zneuznaní "masters of universe" snažící se měnit zavedená pravidla v rámci vlastního prospěchu. Rovněž doporučuji dát bedlivý pozor, aby Vaše přátelské ježdění nepřerostlo v "mistrovské závody", čímž se z především kamarádů stávají především soupeři. Zažil jsem to bohužel již v několika sportovních disciplínách. Přeji mnoho elánu a sportovního ducha Vašim závodům a v případě, že se rozhodnete pokračovat na dráze v Nové Pace, máte tu dveře otevřené. Je nás totiž víc nahlodaných ideou dostupných krásných modelů, by nedosahujících výkonů SRC. Důležitá je ta parta kolem. Času sice není mnoho, ale zbyde-li nějaký, rád jeho část věnuju této zábavě. smileysmiley
Vlož komentář
Pro odeslání je nutné být přihlášen.
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
25
25
Pohár SCALEXTRIC 5. závod
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 3
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio