AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
December 27 2024 09:41:55 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

 
Pohár SCALEXTRIC 2010
 
ScalextricPravidla Poháru Scalextric 2010
Ke stažení zde (PDF)

Již jsem vložil originální pravidla od organizátorů.

Bohužel už třetí rok po sobě jsou naprosto odlišná a závod tak čím dál více závodníků ztrácí než získává. V letošním roce jsou pravidla nastavena tak, že se jedou auta s úpravami Scalextric, volným převodem, ložisky a osami, ale na diskách HTM, které nejsou viditelně nikde v nabídce žádné společnosti, která autodráhy aktuálně prodává.

Už jen z tohoto důvodu není možné se na závody připravit. Ačkoliv jsem se v loňském roce i se synem závodů účastnil, letos jezdit nebudu.

Pevně doufám, že si závod své zájemce najde.
Komentáře
Pepino dne January 13 2010 09:43:52
Bohužel naše ultimátum na Scalextric boudu a podvozek a zbytek volný nebylo vyslyšeno, takže letos o min. 3 závodníky z HK méně smiley
Ivan dne January 13 2010 13:34:46
Já nevidím v pravidlech problém. Vždy jsou tam ta stejná omezení jako v jiném poháru. Co se tady nadiskutovalo o G5 a jakékoliv připomínky se zamítaly. Jak ty Pepíno si hájil čistotu kategorie, jen si to v diskuzi přečti. No tak z Hradce nepřijedete. Ovšem na těchto všech "ZNAČKOVÝCH" seriálech je vidět vstřícnost Krušnohorského poháru.
Pepino dne January 13 2010 14:08:16
Ivane, opět je tu problém, že jsi Scalextric 2009 nejel. Já se nevyjadřuji k pravidlům, jako takovým, ale k návaznosti na předchozí rok a přáním potencionálních účastníků/zájemců. Mě se Scalextric líbí, protože má nejširší výběr modelů a proto je velmi zajímavý, ale nejsem ochoten akceptovat uřčité body.

Prvně je zakázáno Scalextric auto, se kterým v roce 2009 zvítězil Standa Němeček, takže je třeba si koupit nové (obecně nechápu zákaz White kitů, takto musím auto zbytečně brousit a stříkat). Za druhé jsou je třeba prodávat Scalextric gumy, takže ačkoliv je volnost v některých věcech, musí být disky organizátora, které ale běžně nikde nekoupím a za třetí, lidé (nejen z HK) měli o Scalextric zájem, ale v rámci již zakoupeného materiálu, který mají doma (motory, disky, pneu), takže investice navíc. Tvoji poznámku o Krušnohorském poháru ponechám bez komentáře.
vitek dne January 13 2010 15:10:28
Pokud budu brát nějakou kontinuitu, tak ta tu není. Loni jsem byl na dvou závodech a podle těchto pravidel se nesvezu s ničím. Musel bych pořídit motory, pneu, disky, vodítka, osy. A do některých kategorií asi i auta.
Jen bych se zeptal co to znamená klkl - v bodu 3 Technická pravidla 1. Karoserie - poslední odrážka.
Co bránilo aby se jely třeba dvě kateorie - auta Scalextrix s tuningem Scalextric a všechny auta (tedy i Scalextric) s "volným" tuningem.
Pepino dne January 13 2010 15:27:35
klkl bude asi můj úlet, protože jsem musel celá pravidla ručně předělávat a formátovat, protože dostat od někoho něco použitelného je dnes problém.

Chápu organizátory, že je to značkový pohár a proto chtějí jen své auta (stejně jako Slot.it závody), jenže je tu prostě ten rozdíl funkčních a nefunkčních součástek a hlavně přizpůsobení se potřebám. Ale to se řeší už 3 rokem a je to pořád stejné. Bohužel za sebe mohu jen napsat to, co výše, tedy 2010 se nezúčastním.
Milan dne January 13 2010 20:33:48
1. Toto není oficiální verze pravidel. Nevím jakou cestou se dostala k rukám Pepina. Pravidla budou oficiálně zveřejněna 15.1.2010. Můžu ale potvrdit, že jsou totožná.

2. Dále nesouhlasím, že jsou totálně odlišná.

3. Není pravda, že jsou povoleny jenom disky HTM. Čtěte prosím důkladně pravidla.

4. V současné době jsou vyrobeny disky HTM LeMans a HTM Formule. V pátek 15.1.2010 budou vyrobeny disky HTM Rally a HTM Old timer. Všechny jak na osu 3mm tak i na osu 3/32 (2,38mm). Rozměry disků jsou pro pneumatiky Scalextric. Distribuce začne příští týden.

5. Nemůžu přijmout pravidla ultimátem "karosérie a podvozek Scalextric, zbytek volný".
Pepino dne January 13 2010 21:36:53
1. Miloši, včera přišly pravidla STAVĚNÝCH od Tondy a zároveň jsem dostal od Standy tyto. Sam píšeš, že jsou ale stejná.

2. Odlišná jsou kontinuálně za poslední 3 roky

3. A jaká jiná volná jsou povolena? O povolených Scalextric discích se nezmiňuji, protože kombinace disk na 3 mm osu, která nesedí ve Scalextric ložiskách mně v tuto chvíli nezajímá.

4. V jakých obchodech se budou nabízet?

5. Pak se nás ale neptejte na názor a nedivte se, že pořád ubývají závodníci.
Milan dne January 13 2010 23:15:00
1. Oficiální pravidla a oficiální cestou Ti je pošlu v pátek.

2. Pravidla pro rok 2010 jsou volnější. Zrušili jsme ale volné skupiny, kterou jsme zavedli v loňském roce na vyžádání účastníků z roku 2008, kteří stejně pak na závody nejezdili.

3. Odpovědi ohledně disků moc nerozumím. Nikdo si nemusí přece kupovat disky HTM, když má již tuning.disky Scalextric doma.
HTM disky jsou i na osu 2,38mm, jak jsem již napsal.

4. Nabídku jsem udělal více obchodům, vyberu např. T.Zedníčka.

5. Názor jsme akceptovali při úpravě pravidel pro rok 2009 a jak to nakonec dopadlo (viz. 2. bod tohoto komentáře).
Pepino dne January 14 2010 07:10:45
1. OK, těším se.

2. Miloši, jsem zvědav na páteční pravidla. Jak mohou být volnější, když již si nemohou přijet zajezdit lidé bez Scalextric aut?

3. Scalextric disky nejdou na běžně používané 2,38 osy a jiné, než tvé disky HTM (které nechci) nejsou povoleny.

4. Jak si mám připravit auto teď? Týden před závodem to řešit nebudu?

5. Já prostě jen vycházím z potřeb některých závodníků a dalších potencionálních, kterých se ptám. Je zajímavé, že mně říkají lidé něco jiného, než tobě.
Milan dne January 14 2010 08:33:30
Ahoj Pepo,

sám v úvodu navrhuješ pravidla s auty Scalextric, sice s volným tuningem a nyní vytýkáš, že si již nemohou přijet zajezdit lidé bez Scalextric aut. To by tak přece bylo i dle Tvého návrhu.
Pepino dne January 14 2010 08:47:15
Ano Miloši, přesně tak jsem to napsal a mᚠpravdu. Jenže většina lidí, které znám z různých dalších závodů, má alespoň nějaké Scalextric autíčko (protože jsou super), ale předělané na tunning jiné značky. Což byl nᚠpožadavek. Myslím, že přesně víš, jak to myslím. Je zbytečné slovíčkařit. A i těch pár dalších, co mělo jinou značku a mohli jet sk. 3, se nyní nemůže zúčastnit vůbec.

Ale prostě se v tom již nebudu pitvat. Rozhodli jste se tak, jak ste to považovali za nejlepší, já jen napsal fakta a svůj názor. Sami uvidíte, jaký bude zájem. Nikdo nemůžeme nikoho nutit, taky nevím, zda na PC vůbec někdo dorazí.
Standa dne January 14 2010 15:33:14
Podívejme se na to z jiné stránky:vynechme subjektivní hledisko, co jsme chtěli nebo nechtěli, jestli ty auta pojedou dobře nebo blbě,jestli to je ve finále levné nebo drahé, jestli moje vítězná formule je mi letos nanic,..atd.Vezmem samotná pravidla-ta jsou lepší než ta minlá mnohonásobně...Modely jsou definovány, díly též, disky a gumy také,dokonce kola mají dané minimální průměry pro danou katgorii, čímž odpadnou diskuze okolo tohoto oblíbeného tématu. Takže z hlediska pravidel dle mého názoru, jistě velký pokrok.Ovšem,jak napsal Pepa v předešlém příspěvku,neví se jestli přijdou lidi.
Pepino dne January 15 2010 10:20:16
Já prostě budu pořád bojovat za to, aby byly obdobná pravidla a člověk se tak mohl s jedním vozem svézt na všech závodech. Což, pokud by na to ve Scalextricu přistoupili, tak by šlo. Nebylo by to o umístění na bednu, ale člověk by si alespoň trochu zazávodil.
Standa dne January 15 2010 11:25:41
Já vím že to je optimální, ale obávám se že na to pořadatel nepřistoupí, existenční možnosti seriálu ukáže čas.Pravidla by měla být stejná alespoń 3 a více let.Jestliže toto jsou ty, které už beze,nebo s malými úpravami vydrží, tak ta možnost na udržení je.
JK dne January 15 2010 14:02:20
Třeba scalextric do roka přejde na díly od slotit nebo vivine supertuning na 3/32 osy a všecko bude jinak smiley.
Petr L dne January 15 2010 15:05:12
To je stejně nepravděpodobné, jako to, že by stáhli výrobu z Číny smiley
vitek dne January 15 2010 17:12:12
Já bych to tak neprožíval. Přece není jen tento pohár, ale i jiné závody. Když si spočítám termíny PC, VP (pravidla se posunula žádoucím směrem) a FC, tak kam jezdit mám.
Vlož komentář
Pro odeslání je nutné být přihlášen.
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
16
16
McFíkovo
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 6
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio