|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
| |
|
|
|
| PORSCHE CUP 2010 - Výsledky 2. závodu (Praha 6 - Podbaba) |
| |
|
|
dne April 19 2010 09:41:42
U ve vláknu k tomuto závodu jsem napsal, e mítink byl velmi zdařilý. Zúčastnění měli jistě příjemné pocity z proité soboty a z nerozbitých modelů. |
dne April 19 2010 09:50:38
Pěkné, nádherné, super Vynikající účast, koda, e marodím, určitě se bylo na co koukat |
dne April 19 2010 10:14:07
Jak je vidno, na PC se vyplatí přijet, a dá se vyhrát.Moje převaha byla tentokrát fuč, co je významně dobře pro rozvoj seriálu.Kluci v HK se hodně naučili, stačila výborná příprava Květy, jedna smůla/protočený převod na startu hist.po 11závodech bez jakéhokoliv naznačení předem/, a krize v Z kdy auto najednou nebylo schopno projet zadní rovinku na červené a bílé, co mělo za následek asi 8x vypadnutí,/přece tam nepojedu jako s hn../
a bylo to. Tu výkonostní krizi si ze pičky dle výsledků dal v nějaký kategorii ale kadý. Jela se "velká palba", co je vidět v nájezdech potřebných na vítězství , jejích nárust proti loňsku |
dne April 19 2010 12:05:22
S čim se jeli historiky? Vechno na prvních místech NSR? |
dne April 19 2010 12:23:32
ano, na bedně jen NSR, v Clasic pouze Ninco Pro, ale kdyby neopravoval H.vec, tak by třetí byl on s Pro-Slotem, placky a Z jsou samozřejmně jasný. |
dne April 19 2010 13:27:59
Pokud se dobře pamatuji, tak Honza jel
FLY Porsche 908 Flunder - Le Mans 1969 ne? |
dne April 19 2010 13:40:46
Má pravdu,třetí byl on o metr před S.Lakomým s NSR, chyba, vypadl mně ,jeliko nebyl na vyhláení. |
dne April 19 2010 17:07:39
No a právě kdy porovná techniku NSR a to, jak je udělané así Fly je to o to zajímavějí. |
dne April 20 2010 08:08:59
Květo koukám e malej Karlík se učí poznávat dráhy,jednou nás pěkně proene a budem se koukat na jeho auta akorát ze zadu!!! |
dne April 20 2010 09:54:13
Honza65 - a kdy si vezme, e v tomhle věku v historikách u porazil i Standu Němečka, tak se máte fakt na co těit |
dne April 20 2010 10:47:09
Tak to mi ani nedolo,no jo nastupuje nová generace.Si za chvili budu jezdit tak akorát doma na plastu. |
dne April 20 2010 11:16:23
Jste velký prýmaři Děkuji jetě opoděně Pepínovi, napsal mladému diplom a vyhlásil ho jako prví dítě. Byl to pro něj ohromnej záitek...... Jinak jetě ke Standovi. Jeho technika si vybrala slabí chvilku. Naučil nás vechny co o to měly zájem upravovat auta na dnení úroveň co se v praxi otáčí proti němu. Ty najetá kola mi samotného překvapují ale po jednoduché analíze na to přijde kadý. Je to hlavně pneumatikama. Vdycky jsme jezdili "silikony" a měli pocit e to je to pravé. Bohuel velice proměnná kvalita liící se dodávku od dodávky a bohuel vdy spíe k horímu donutila i mně po vzoru Standy a Hradeckých sáhnout jinam. Moje poznatky jsou takové:
Pneumatiky se dají na rozdíl od silikonů lépe přilepit, dají se bez problémů srovnat či zakulatit na brusce co je dalí velké plus. Kadý kdo někdy lepil gumy ví o čem mluvím.
U silikonů se mi stalo e měli v části kde sedí na ráfku otřepy a nerovnosti tak e jsem z pitlíku pouil třeba jenom 1 gumu. Tím e se silikon prakticky nedá brousit se stím nedalo nic dělat.
V neposlední řadě to je pocit a radost z jízdy. Auto je čitelnějí jede tak nějak měkčeji, nedrnčí atp. Rozumným krokem bylo v pravidlech PC předepsání minimálního průměru kola. Uvidíme co ukáe čas a dalí vývoj. |
dne April 20 2010 11:28:10
Pneumatiky x silikony - nějak tomu nerozumím. Co se myslí pod pojmem pneumatiky? Díky za vysvětlení. |
dne April 20 2010 12:01:10
Květa-to otočení mi nevadí, jsem tomu rád.a bude hůř!!...pro mne. |
dne April 20 2010 12:23:44
Stando nemám o tebe strach jak se říká co tě nezabije to tě posílí.
Vítku jezdí se vechny měkčí materiály od slot.it P6, P3 a F15 nebo F22. V PC se nesmí jezdit ty "F". |
dne April 20 2010 14:37:43
Gumy se u komeček budou porád dál vyvíjet. Jediná rozumná cesta je určit minimální a maximální rozměry. Zákazy nějakejch směsí nebo úprav jsou nesmysl a dycky je problém s kontrolou. Teď jsou to "F" a zítra to budou "G" nebo "X". |
dne April 20 2010 15:35:38
Aha, tak to jo. F jsem vyzkouel na formuli, jsou OK. S výhradami, které mi posledně v Hradci objasnil Standa.
Ale jak psal Květa - co balení to jiný kvalita - něktré pneu jsou neznačené, take občas obtíná identifikace co je na autě.
Mylsím, e JK má pravdu. Omezení rozměrem je do budoucna rozumné řeení. A pak vyloučení klasických mechů.
Jinak Ivanovo pozitivní hodnocení je dobrou vizitkou. Udělil ho dlouholetý účastník různých závodů, který asi zail mnohé. A taky klobouk dolů před Standovým postojem: "Moje převaha byla tentokrát fuč, co je významně dobře pro rozvoj seriálu." Velmi si tohoto postoje cením i kdy se mně a tolik netýká |
dne April 20 2010 15:45:50
Navíc se letos krtá nejhorí výsledek, take i ti, kteří nebyli v Nové Pace můou pořád soutěit o celkové prvenství :-)
Na "F" je prostě vidět, e jsou pórovité, tedy "polomechové", proto nejsou povoleny. Ale pravidla se kadoročně lehce upravují dle přání závodníků, uvidíme přítě :-) |
dne April 20 2010 15:46:46
Ono te stejnak jednou skončí u těch mosek. Koukni kolik nových směsí se objevilo za poslední púlrok.
Jak se třeba pozná u krunohoru brouení od ojetí nebo opotřebení? |
dne April 20 2010 16:03:09
Nevím, ale jedu n a KR do Děčína, tak a budu v poledne zpátky doma v HK tak ti napíu SZ |
dne April 20 2010 19:16:47
Mě se ta cesta ohledně volných pneumatik zrovna správná nezdá. To co mě baví na komerčkách je právě to, e je jednou postavíte a pak doladíte do nějaké optimální formy. Samozřejmě před kadým závodem musíte auto doladit na konkrétní dráhu, její současné namazání apod. Proto se v Kp u trénuje v pátek aby vichni měli stejné monosti a tím odpadla převaha domácích. To vechno je ale o honění desetinek a pak převáně záleí na umění jezdce, protoe větině to jede tak nějak stejně a rozdíly mezi prvními deseti je jen pár kol.
Pouitím jiných gum ne silikonových, se dostanete se stejným autem o půl a více vteřiny na kolo rychleji, co je setsakra rozdíl. Tedy pouití správných gum je daleko podstatnějí ne správná volba motoru s převodem. Ovem jiné gumy se sjídí daleko více ne silikonové a tedy náklady budou výrazně větí. Kdy si vezmu příklad esti kategorií v Kp, vynásobím to dvěma, protoe jezdím se synem a to určitě budeme muset obouvat více aut ne je jen těch dvanáct, protoe na rozdílné tratě máte rozdílné typy aut (pokud chcete jezdit ve pičce).
Letos jsme začali jezdit makety a jak jsme záhy zjistili, tak správná volba pneumatik je rovně nejdůleitějí. Tady máte ale pouze dvě kategorie a tak se to snad dá utáhnout. V komerčkách to vak bude jak u jsem uvedl daleko draí. Nevím jak by bylo obtíné rozeznat při striktních pravidlech správnou směs pneumatik. V Kp jsme si zatím vichni věřilil a znali kdo co jezdí, proto mě taky tento seriál baví nejvíc. Pokud se ale veobecně vnese do komerček tendence, e kdo má nejlepí gumy ten vyhrává a druhý na něj bude ztrácet deset, patnáct kol, přestává to pro mě být zábavné a budu silně zvaovat zda má smysl dál jezdit po závodech. Ono je to u takhle drahé a pokud se to neudrí v nějakých rozumných mezích, tak pičkovým (nebo bohatým) závodníkům nebude mít kdo nasazovat.
Vím, e s tímto názorem nejsem sám a některé z nás tento nový trend ji od závodění odradil. |
dne April 20 2010 19:48:02
Jirko s tou trvanlivostí například u P6 a P3 to nebude tak zlé, naopak u dávno jsme společně konstatovali e nové formulové silikony u na druhém závodě fungují o poznání hůř a kdo nemá staré zásoby tak má smůlu. Nechci v Krunohoru ádnou revoluci, je ale potřeba aby si to vichni vyskouely aby věděli o co jde a pak aby se rozumně rozhodlo. |
dne April 20 2010 22:33:26
Kdy mluví s klukama, kteří dělají src u podstatně delí dobu ne my, tak nám řeknou, e spousta dobře rozjetých kategorií skončila právě na tom jakoby vylepování a zrychlování (za kadou cenu). Vdycky se najde nějaká mezera v pravidlech. Co třeba původní Krunohorský pohár? Nebojím se, e třeba mě nezbydou peníze abych kompletně přezul celý vozový park a asi mi hlavně kvůli Danovi nic jiného nezbyde, ale co těch dalích dvacet, třicet lidí, který to tak "neerou" jako my. Takhle mají anci se občas dostat třeba do první desítky, ale kdy je bude předjídět o parník, tak se nám na to vykalou.
Uvidíme po přítím Krunohoru a je ty se Standou deklasujete. |
dne April 21 2010 07:05:40
No Jirko, s tím deklasováím bych to tak neviděl:na Kr.jsem nikdy nebyl,jedu z poslední skupiny,auta mám z loňska ze Scal.2+3předělaná,hist. pojedu z S-i F dle specifikace ser.T.Z.Na větině aut budu mít loňská S1, a jenom dvě pojedu na P6.Přijedu ráno, svezu se 5min, kdoví jestli s kadým autem,na Kingoj jsem naposledy jel v roce 1993 s G7.....no tak nevím??
nyní moje osobní zkuenost a názor:S1 letoní ere mi jedou blbě/můe to být jenom můj pocit/, P6 jedou líp a ojídění není velké, F, zejména 15 jsou gumy v kondici na jeden závod´........ |
dne April 21 2010 08:12:54
No pánové jste tady ohledně těch pneu pěkně rozpovídali.Tak taky troku přidám do mlýna.Předně-Stando v sobotu se jede trénink pouze ráno,cca. tak do 8,30h.pak má monost dát do depa,,na kontrolu"třeba dvě auta pro jednu skupinu,potom mezi jízdama trénink ji není,pouze před jízdou má 2minuty warmup během kterého má k dispozici vechny nasazovače a konečné rozhodnutí s kterým autem pojede.Proto se větina účastníků schází ji v pátek a ladí,a ladí..No a dalí ohledně pneu,nevím jaky povrch dráhy je třeba v Jihlavě,ale na Podbabě je epoxid a tam jak je vidět fungují takové pneu,v Děčíně bude fungovat takové pneu,v Mostě zase jiné atd.a to je potom přesně jak píe Jirka.Bude záleet kdo jaké má monosti a ostatní budou pouze a jen ten,,chvost".Tak se nám můe stát e to ten,,chvost" přestane bavit a třeba nebudem mit nasazovače,protoe se nás sejde pár.A teď jak se říká BABO RAĎ. |
dne April 21 2010 08:33:21
No řeení by bylo, vichni S-i-S1, no jo, ale kdo má blbou ari má smůlu...a je to nastejno |
dne April 21 2010 08:54:42
A proto je řeením v rámci startovného dostávat od pořadatele pneu stejné are na přejímce a jezdit s nenalepenýma, čím nám budou auta skákat a gumy se svlékat. Podle mě není monost to sjednotit.
Osobně si třeba myslím, e moje ztráta v kategoriích, kde mám auta "v pořádku" není dána pneumatikou, ale mačkáním a nedoknalým dováením. Osobně jezdím jen S1 a S2. F jezdit nebudu, protoe nechci investovat do kol na kadý zývod a P nemám vyzkouené (jejich výdr), ale myslím, e bude větí ne na plastových dráhách, kam jsou primárně určeny. |
dne April 21 2010 10:14:14
Mě příde e se tahle debata najednou zbytečně zvrhla jen na gumy. Nikdo u ale neřeí e vichni najednou přezbrojily na NSR a slotit a taky stopro nejezdí s nejslabím motorem. Proto jsem se ptal na sloení historiků a ze vech startujících se asi jediný výběrem aut vymiká ostatním a přece dojídí na bedně. Je to teda jenom technikou?
Asi to bude platit i v kp e pička investuje do novinek páč jinak nemá anci. Těm dvaceti - třiceti který to podle Jirky neerou se na umístění moc nezmění protoe teď proti ostatnim stejně stojej na místě. Je to furt dokola. Nový klece, lexanový interiery, disky, převody, elektronický régly a dalí. Proč teda najednou vaděj gumy etě navíc normálně dosaitelný a drahý o který do nedávna nikdo neměl zájem? Zvlát kdy uznáváte e kadá dráha má jiný poadavky na gumy a silikony se po jedné jízdě zhorují. To bude znamenat e ty podle Jirky bohatí si je budou pořizovat na kadej závod nový. Já si mislim e pokrok se zastavit nedá. Jirka i Honza maj určitě svou pravdu ale stejný podmínky pro vechny sou utopie a levný komerčky taky.
I kp někoho múe omezovat kdy musí startovat z poslední skupiny jen proto e nemá najetý body (lap je lepí) nebo třeba nemá čas jezdit v pátek a jak píe Honza ladit, ladit a ladit. Přezto tam lidi jezděj a podříděj se tomu bez řečí. |
dne April 21 2010 10:43:05
Co se týče výběru modelů, je to podle mě dáno tímto:
PLACKA = v podstatě jiné auto ne Slot.it není v nabídce (Fly 911 GT1 u se ani nedá sehnat a RS Spyder jetě nikdo nezkouel)
HISTORIC = lenost. Prostě a jednodue NSR s motorovou klecí je snadnějí rozjet ne FLY bez klece. Přesto to lze (viz. 3. vec, 5. Veselský)
KLASIK = vloni a předloni jezdili vichni Fly 911, najednou Standa rozjel NINCO 997 (v podstatě ho půl roku dával do kupy) a teď vichni přezbrojili, jede to stejně jako placka od Slot.it a světe div se, je tam anglewinder bez klece. Na těch, kteří auto staví sami je vidět, e to nejede a Květa s FLY 911 na 4. místě.
Z = tam jsou prostě jen 2 vozy od FLY a 935 má lepí světlost.
Standa několikrát veřejně opakoval (a já tomu věřím), e nejde o pneu, ale o světlost a o to se autu trochu věnovat.
Co se týče závodů, vdycky se musís přizpůsobit, kdy chce závodit, jinak to ani nejde. |
dne April 21 2010 11:17:11
Pepino to je jasný a právě to je ono. Zajímavý je e se nikdo nediví nad tim e se normálně prúběně zbrojí v autech, motorech převodech a réglech přestoe je to o dost draí ale normální gumy od slotit vadí. Taky mi nikdo z kp neodpověděl na to jak pozná brouení od ojetí a co teda s křivejma výliskama gum od výrobce. Proč je brouení a srovnání povrchu problém kdy si to múe kadej udělat třeba na minivrtačce.
K tomu Klasiku - Standa psal e tam jel H. vec taky s něčím jiným a nedopadl by patně. Příde mi e to není a tak o penězích ale hlavně o tom mít chu k experimentu i kdy nemusí být zrovna úspěnej. |
dne April 21 2010 11:28:05
Třeba k těm rejglům, já jezdím Parma Turbo z roku 1992 s sériovým odporem 25ohm.....no ale Rilley s tím nezajedu, ta akcelerace je proti el.rejglům zoufalá, pasivní odpor/0,5ohm/na plno je taky hodně. |
dne April 21 2010 11:29:38
Jen bych doplnil Pepina. RS Spyder od Sclaxtrix jel vloni v Jihlavě na Scalextix - tam jsem ho viděl (a sám i zkouel upravit a pak prodal). V autě je velmi málo místa pro převod. Naopak RS Spyder od Avant Slot se jeví velmi perspektivně. Jejich Pescarolo Judd jezdí překvapivě dobře a podvozek by měly mít obě auta stejný. |
dne April 21 2010 15:29:03
JK to brouení a ojetí pozná na silikonech na 2 metry. Ojetý silikon je hladký jako sklo a má ostré hrany. Někdy má takové malé náznaky jakého si drolení středu ale ty i ty jsou úplně hladké. Nikdy se nesjedou třeba o milimetr. Silikony jako takové se skoro nedají brousit tak e nastupuje vdy trochu násilí atd. Výsledek má potom podélné rýhy podle kterých to bezpečně pozná. Dokonce jsou i na těch Standových Beru tvojí otázku jako takové rýpnutí (v dobrém) jinak pokud Tě to zajímá opravdu můu poslat na mail fotky.....Co se týče součastnosti tak brouení silikonů je pasé protoe nové are mají silikon jenom ve slabé vrstvě a pod ní něco co na dráze prostě nefunguje.
Jinak co se týče výběru autíček problém je v tom e prakticky není moc na výběr. Honza vec jede s Proslotem kterého koupil náhodou někde na burze, je buhví jak starý a normálně se u nedá koupi, nato náhradní díli jako třeba nový podvozek. Tím "normálně nemyslím projídění ebay a objednávání buhví od kud....Fly to je dneska skoro to samé, ty auta co jedou jsou vlastně takový veteráni, a třeba nový podvozek je taky nesehnatelný. A to je ve verzi bez motorové klece jedna z nejexponovanějích součástí a spravovat do nekonačna nelze. Nebo třeba náhradní klec taky u nelze sehnat. Je to samozřejmně moc velká koda ty auta jsou moc hezká.....Jetě nedávno byly v prodeji ty laciné "fastkity" které přímo k předělávání vyzývaly. Trochu tomu brání taky stavební předpisy PC protoe neumoňují "zamodelaření" motorové klece nebo pouití jiného podvozku. Nechci tímto kritizovat předpisy jenom konstatuji důvod. Plastových autíček se sice zdá být spoustu ale pro závodní jedění a úpravy s tím spojené se hodí málokteré...... Člověk pa zjistí e na výběr moc nemá....Ona i ta P997 co pouívají Hradečtí i pro svoji "LIGU" je problematická co se týče k schánění. K dispozici jsou u prodejců jenom celá barená auta které mají velký a těký kokpit. Ten nízký lehký byl jenom kytových kastliček které u nejsou. Podle předpisů lze pouít pouze originální kokpit tak e náhrada za kopii prakticky není moná.....
Naproti tomu vemu jsou auta od Slot.it a Nsr kde prakticky větina dílů je dostupná okamitě a za relativně akceptovatelné ceny - například podvozek Slot.it 135,- Kč
Jinak si myslím e ty pravidla a u Krunohoru nebo Porsche Cupu jsou věcí pořadatele a mi k tomu samozřejmně můeme různě "kafrat" ale je jenom na jejich zváení ( a i riziku) jak to nakonec bude.
Třeba v Krunohoru si myslím panuje velice dobrá a otevřená diskuze (nechci tím říct e PC ne!!) a kluci ke vemu vyslechnou názor okolí a podle mně rozhodnou co nejrozumněji. Vyhovět vem ale samozřejmně nejde. 57 bodujících závodníků v roce 2009 je snad dobrou vyzitkou.... |
dne April 21 2010 15:53:09
Jenom doplním Květu-ty Pro-sloty se u nedělaj, ale jsou v doprodeji vude v Evropě, T.Z.má dva typy, a prodává je za 820,-Kč, maj specifickou konfiguraci klece, a musej se do nich objednat speciální iroká loiska buďto NSR, nebo S-i.
Ty Ninco-pro jsou teď troku nedostatkový, v republice jich loni bylo poměrně dost, potom co mi ale začlo dobře jezdit, nějak vechny zmizely.Kdy si ale koupí Pro-race kastli a podvozek, tak si dohromady za cca.650Kč koupí základ, a vyjde tě to nejlíp, ádný zbytečnosti co nepouije, |
dne April 21 2010 15:56:03
Taky doplnění ty iroký prosloty u nás nekoupí, to co má T.Z. jsou úzké nudle jako jezdíte... |
dne April 22 2010 08:53:08
To Kveta: Díky za informace. Jasný e sem si s brouením a ojetím rejpnul páč mi to přilo jako nesmyslný zákaz a jak sám píe je to navíc dnes u pasé. Stačilo jen určit třeba minimální průměr a maximální íři a u ste mohly pouít i křivý gumy. V tom je určitě PC dál a přitom mi dlouho přilo e kp je otevřenějí. Ale je jasný i to e kadej pořadatel si určuje pravidla podle svýho zájmu. |
dne April 22 2010 18:13:48
Já vím e je to s tím pořád dokolaale já jsem loni na druhej PC nalepil nový S1 zabrousil na 19,6/asi z 19,7/ a jezdil seriál Pc a Scal. střídal dle průměru na různých autech a na pr.18,8mm/loni nebyl na PC limit průměru/, a mi na PC v HK na NSR hist.tzv .doly během závodu....no a diagnostické rýhy dávno nebyly, kolečka jsem ojezdil...To jenom konstatuju,a nemusí se ktomu nikdo vyjadřovat |
dne April 23 2010 07:34:40
Loni jsem na estihodinovce v Děčíně nazul nové formulové pneu Sipt 16,po odjetí závodu a dalím jedění jsou dnes totál hladké.S bruskou na ně není áhnuto,pouze jsou ojeté.Obuté jsou na disku Spirit,a k dneku je jejich průměr 21,9mm.Musím říc e co se týče pneu,patří k tomu nejlepímu co mám.Asi jsem koupil dobrou ari. |
dne April 23 2010 07:44:15
Necci vám do toho kecat,
ale kola jsou základ dobrého pojedění.
Nepomůe rychlý motor, ani dovaování atd.
Pokud matlají,je to tragedie.
V Itálii jsem viděl jaké měli na komerčkách pěkné udělátko-jeden díl plastové dráhy,na tom udělanou zaráku,aby auto neujelo, v místě zadních kol nalepený lapováček a pěkně na autě zabíhali kola.
Kola pokapávali nějakým olejíčkem s lapovací pastou a auto tam vrčelo celý den.
Kdy kola očistil, tak tam ádné rýhy neměl a kola se leskly jak sklo.
No a jak píe Standa-pokud se kola zabrousí a následně zajedou, tak ádné rýhy nenajdete. |
dne April 23 2010 07:53:47
Já musím jenom doupřesnit: v mém případě se jednalo o 20x11 na aerodisku NSR kde ta guma během jízdy pracuje, s formulovými nemám zkuenost, jeliko je kvůli jejich velké rotační hmotnosti nepouívám./ s vyjímkou Z-Fly, kdy na celkové váuze asi 102gr.to nehraje tak velkou roli/. |
dne April 23 2010 08:21:42
aJo důkladná příprava je nutná,s tím nezbývá nic jiného ne sounlasit.Proto vzhledem k tomu e dnes odjidíme na Děčínskou estihodinovku tak od časného rána tady sedím a ladím,a ladím.Jen tak mimochodem,Stando měl jsem pocit(zvěsti)e od vás HK.taky dorazíte a jak je mi známo tak bohuel nic. |
dne April 23 2010 08:41:56
Bohuel ne, je tam malej problém se mnou, já zásadně odmítám jezdit tyhle akce "na náhodu". Take, kdyby se jel první Kr. a já bych se zorientoval v situaci/stejnak bych auto stavěl já/, tak bychom asi přijeli, takhle to vidím asi a za rok, alu určitě v budoucnu ná start nevylučuji....za týden přijedu "odkrouit" Kr, tak získám první poznatky. |
dne April 23 2010 09:07:17
Jak píe Standa, termín i lidé byli OK, ale bez techniky nemá smysl závodit. Ačkoliv, upřímně, jet 1. den kvaldu a 2. den závod mně osobně u 6hodinového závodu moc nevyhovuje :-(
Kadopádně, kdy někam jet, tak u jen pro pohár |
dne April 23 2010 10:54:06
Take je to zas na začátku. Jedinej Standa se musí třást před přejímkou protoe brousí. Ostatní jen poctivě ojíděj. Někdo "ojíídí" jinej brousí a výsledek je stejnej. |
dne April 23 2010 11:09:31
Moná, e není potřeba vymýlet různá udělátka, pořádně protáhnout model po dráze z NINCO vyletí pneu také velmi dobře |
dne April 23 2010 11:49:41
Nestálo by za to přidávat do výsledkových listin (z jednotlivých závodů, ne do průběných) i auto se kterým závodník jel? Třeba 956 SlotIt, nebo 917 NSR, byla by to myslím zajímavá informace, zvlátě kdy jsem výe četl, e se někteří borci s FLY vklínili mezi NSR. |
dne April 23 2010 13:12:20
Hradec nejede do Brna? |
dne April 23 2010 13:21:25
Bohuel, Hradec se nebyl schopen domluvit. |
dne April 23 2010 13:26:04
Za kluky nemohu mluvit, já z pracovních a rodiných důvodů mohu jezdit max jednodenní závody. |
dne April 23 2010 13:37:23
SRABI. |
dne April 23 2010 14:08:01
Bohuel.
Měl jsem 2 varianty teamu v jedné mně 2 lidé odřekli (Standa + Standa) a v druhé variantě je problém v tom, e letos to celé platit jako vloni nebudu (myslím komplet techniku) a jak víme, prostě to není o 1 hotovém autě. |
dne April 23 2010 15:07:56
To Pavel 128-určitě to je dobrá připomínka,ale ohledně webu src-most mam ji takhle problém dostat do výsledkovky ve co potřebuji tak aby se to zobrazilo v kuse na jedné stránce,bohuel nic dalího se tam nevejde.Leda-e bych to zmenil a to vcelku dost.Něco podniknu,ten nápad se mi líbí. |
dne April 23 2010 15:28:17
Já třeba mám loňský PC se vemi auty zapsaný, je tam vidět jak v průběhu roku 2009 vichni přezbrojili na jiné vozy dle vítězů. Ale nemyslím si, e je to a tak důleité. |
dne April 23 2010 17:46:58
To Pavel 128 Ono je krom toho i název výrobce nic neříkající. Protoe úprav a dílů je tolik, e z původního auta často zůstane jen karoserie a podvozek.
To JMS Díval jsem se na googlu na to lapování. Jak jsi to mile nazval lapováček. Princip technologie je mi jasný. Ale co tam pouívali právě na to lapování? Co bylo tím brusným prvkem. Myslím, e by se to nemuselo dělat na autě, ale moná by stačila konstrukce s motorovou klecí Slot.it, kde by se jen nasazovaly disky s pneu. |
dne April 24 2010 09:38:00
JK napsal: I kp někoho múe omezovat kdy musí startovat z poslední skupiny jen proto e nemá najetý body (lap je lepí) nebo třeba nemá čas jezdit v pátek a jak píe Honza ladit, ladit a ladit. Přezto tam lidi jezděj a podříděj se tomu bez řečí.
Jezdit v KP lapy?, a proč se nejezdí. Výkonost závodníků v kp je víceméně ustálená. a pořadatelé umoňují účast v podstatě kadému příchozímu. Zájem o účast narůstá, no a kdo pozdě přijde, brzy jede. e se dá i z poslední skupiny vylézt na bednu a získat více bodů pro zařazení do lepčí skupiny v přítím závodě je v historii kp několkrát potvrzeno.
Pokud by se měly jet lapy, tak proč. Poprvé pro zařazení do skupin, ale to není a tak nutné jak jsem napsal víe. Pro omezení startu jen pro určité mnoství závodníků? A kolik by jich mlo být? Kp se jezdí na 4,6 i 8 drahách. A tak by se nabízelo číslo 24. To je nejmení společný násobek počtu dráek a také dobrý počet pro střídání závodník nasazovač. Jene odjetí lapu pro 36 závodníků, a tolik jich třeba na kategorii GTLM přichází, zabera cca 1,5 hodiny času. Za tu dobu odjedou pohodlně i čtyři skupiny závodníků i na čtyř proudovce. A to je nejpádnějí argument, podle mého soudu, proč se lapy asi nikdy nepojedou. Ono se jede celkem kategorií est a průměrná účast je 22 - 24 závodníků v kadé kategorii. Navíc si troufám napsat, e závody kp jsou prunějí ne byl závod na Podbabě. Je pravdou, e se ale nedělají polední přestávky jako tomu bylo na PC.
Prosím, berte to jenom jako můj osobní postřeh a názor. |
dne April 24 2010 12:09:31
Já z toho nemám problém,systém závodu beru jako fakt, který je nutno akceptovat |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
|
08
Papír na domácí dráze
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 3
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|