AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
May 07 2024 21:10:57 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

 
Pohár Scalextric, Model Hobby aj.
 
BlogDne 1. 10. 2009 jsem jako obvykle navštívil oblíbenou modelářskou výstavu Model Hobby. Pro mě, jako autodráhového zájemce a nadšence, nemá smysl tuto výstavu vůbec navštěvovat, protože čeští distributoři zahraničních značek nás berou spíše jako podřadnou skupinu a nejspíše doufají, že pokud něco chceme vidět, zajedeme si do Norimberka nebo na Slotlandii.

Fyzickým vítězem se tak stalo FARO, které mělo stánek takový, jaký by měl být.

CONQUEST
Distributor Carrery je zaměřen spíše na ostatní sortiment a autodráhu bere tak, že se prostě prodává. Na výstavě byly k dispozici dráhy Exclusiv k volnému jěždění a k nim autíčka řady Go, protože ty jsou levnější a mohou se zničit. Několik málo vystavených modelů na jiném místě než dráha, sety zase jinde.



ASTRA
Dalo by se napsat to samé, jako u Carrery. Distributor firmy SCX se již několik let soustřeďuje pouze na provoz největší digi dráhy v ČR na svém stánku a nic dalšího na stánku vidět není (kromě tištěných materiálů).



TOYTRONIC
Překvapením byl stánek firmy Toytronic, na který jsem narazil zcela náhodou. Firma totiž provozuje klasický e-shop s autodráhami a aktuálně si přibrala distributorství nové značky Cartronic (o původu již bylo psáno dříve). Dráha, pokud bude stanovená dobrá cena, bude hitem pro domácí ježdění, auta stejná jako v Norimberku (únor 2009), tzn. kvalitově něco mezi SRC před 10-15 lety a asijskou tržnicí. Jako u originálu (Carrera) bude i Cartronic prodávat tři řady (1:43, 1:32 a 1:24).





FARO
Jasný vítěz veletrhu. Stánek rozměrově malý, přesto s nabídkou, která zaujme. Faro kromě svých produktů distribuuje Spirit, AutoArt, GSlot a MotorHead. K vidění aktuálně připravovaná Fábie S2000, která zároveň kroužila na modelovém okruhu a další rozpracované modely, jako Tatra T 602 - Tatraplan Sport, Tatra T 607-1, Spider Škoda a například Š130 RS. Zájemci si mohli prohlédnout i aktuálně prodávaný MTX Roadster a auta distribuovaných značek.











HM STUDIO
Na stánek jsem vůbec nenarazil, společnost HM Studio neznám, nemohu tak hodnotit nabídku, která by měla zahrnovat značku Yonezawa.

----------------------

V Hradci Králové proběhla dne 17. 10. 2009 konferencu KAuM ČR. Jak jsem zde psal, nebyl mě povolen přístup. Jsem kokot, na konferenci jsem mohl, ale vzhledem k faktu, že v pionýrské organizaci jsem byl jen krátce a nikdo se neobtěžuje s rozepsáním (protože to přeci všicni vědí) jsem tam nešel.

Problém je v tom, že v Zápise bylo psáno ... kluby vyšlou svého delegáta ... pochopil jsem tak, že za klub může na Konferenci jen 1 účastník. Nikoliv, můžou třeba všichni, ale jen 1 je delegát (může hlasovat). Průkazku svazu mám (aby mohl kolega vykázat činnost svého klubu). takže jsem se zúčastnit mohl. Tímto se omlouvám za svoji neschopnost tomu porozumět.

Pro úplnost, předsedou byl i přes různé zákulisní boje zvolen Ing. Jan Žemlička z Mladé Boleslavi. Uvidíme, zda nová rada přinese nějakou změnu.

----------------------

Doma se nic neděje. Včera (tedy dnes ráno) jsem si dostavěl konečně Audinku (od TeamSlot) na rallye závody (měla po 1 ujetém kole urvaný držák vodítka).



V HK klubu to docela jde. Najednou se odněkud vynořilo asi 7 nových dětí, takže v úterý je FARO dráha vždy v obležení a taktéž na blížicí se termín dětských závodů očekáváme velkou účast. Děti mají většinou START modely od Scalextricu (asi napíšu článek, Jak a čím začít s autodráhou).

Taky jsme rozjeli nový typ závodů, nazvany SLOTCARS.CZ CUP. Jde o to, že každý máme doma nějaký model, se kterým se tak často nezávodí. Takže závod má 10 kategorií a každé úterý se jede postupně jiná kategorie a body se sčítají. Někdo si objede jen 2, někdo 5 a někdo má třeba auta do všech 10. Jede se bez nasazovačů (akždý si nasazuje sám) klasicky 4 x 2 minuty.

Mrzí mě, že zase musím něoc vymýšlet a rozjíždět já, aby bylo co dělat. Pořád slýchám od kolegů, ano rozjedu ITES závody, ano rozjedu GROUP C závody, ale nikdo ten krok prostě neudělá.

----------------------

A poslední perličkou je Pohár Scalextric. To, že se většina z vás na závod vybodla, nebudu hodnotit, protože o tom nic nevím. Dle úst pořadatele byla vloni diskuze, kde ustoupili potřebám závodníků a vytvořili 3 skupinu, proč se teda nikdo neúčastní, nevím a nebudu hodnotit, kde je chyba.

Můj postřeh je k tomu, kam jít dál, pokud to má fungovat. Podle mého názoru by měly být pouze 2 skupiny a to první SCALEXTRIC ORIGINÁL Z KRABIČKY (jen s dovážením) kvůli dětem a poté SCALEXTRIC ŠÁSKO A BOUDA (a vše ostatní libovolné). Distributoroj se budou auta stejně točit a závodníci si můžou osadit dle svého gusta. Scalextric má totiž největší výběr aut ze všech typů a mrzí mě, že se to nejezdí.

A poslední odstavec směřuje do Bíliny. Kluci, nezlobte se na mě, ale znovu opakuji. Vemte těm malým klukům z rukou SLOT.IT ovladače, s kterými neumí jezdit (nebo jim je nastavte a přelepte, a s tím nemohou hýbat) a prostě u nich musíte stát a nastavit jim napětí. Opravdu nemám nervy na to sledovat, jak 8 letej kluk s nastaveným 16 V a po neustálém štelování ovladače není schopen auto ani rozjet a každý metr mu vyletí z dráhy. A druhá myšlenka, vzhledem k tomu, že máte na starost tolik dětí, není možné si dovolit auta ráno kupovat a na místě je před startem předělávat a po 10 m zjistit, že něco odpadlo, upadlo nebo nefunguje. ... toto jsou moje postřehy ze Scalextric v HK.

Mějte se
Komentáře
Petr L dne October 21 2009 10:47:07
Teda Pepino, ty jsi v ráži smiley
Standa dne October 21 2009 10:54:09
S těma dětma to mᚠnaprostou pravdu,ovšem naprosto si cením toho že je někdo vůbec ochoten se o ně starat, já bych to nedokázal!
JK dne October 21 2009 14:46:46
Bílinskou školku sem viděl někdy před 2 lety a bylo to asi stejný. Jeden z nich jezdil s trábišem a rozmlátil všem okolo co se dalo. Ale jinak souhlas se Standou.
Marian dne October 21 2009 18:09:33
Ja jsem slibil organizacne se postarat o Group C v HK. Nicmene vzhledem k tomu ze se pozvanky tisknou delsi dobu, zatim to nikdo nema v poste. Co kdy a jak, a proc. Navic mi chybi termin, kdyz v utery se jeden neco noveho, a ve ctvrtek jen kazdy druhy. Mozna by stalo za to pridat jeden ctvrtek na Group C cup, jezdit to jednou mesicne. Nicmene o tomto se pobavime zitra na klubu Pepino, tak vydrz smiley

t.j. vsem co to ctou, bude i pravidelne Group C jezdeni, takze az pojedete kolem, tak se stavte na HK klubu, az bude jasne kdy se to bude jezdit.
Ivan dne October 22 2009 11:45:53
No Pepíno, bíliňští si z tvé připomínky určitě něco vezmou, co to bude, nechci předjímat. Nevím proč by se auta nemohla ráno koupit a hned s nimi jet. Je to přece model skupiny 1. Upadne něco, je to vina majitele, či to je i následek montáže ve firmě? To, že tyto děti jezdí na SP jen zvyčuje počet ůčastníků. Zkus si zjistit kolik komerčkářů už účasti v tomto seriálu opustilo. Z těchto dětí by časem mohli vyrůst dobří závodníci, pokud je nebudou "odborníci" okřikovat a snařit se jim účast na závodech znepříjemňovat. I když bych mohl mít ke způsobu vedení také připomínku, tak raději pana Konárka za jeho práci s dětmi chválím. Kolik takových vedoucích na závodech potkáš?
Pepino dne October 22 2009 11:53:01
Ivane, problém je v tom, že nejezdí jen v kategorii 1. A i v této na místě předělávali kablíky a další věci a vše jim odpadávalo apod. prostě zkušenost z posledního Scalextricu v HK. Také je obdivuju, že mají tolik dětí, ale na druhou stranu je problém v tom (jak píšeš ty), že na Scalextricu je těch dětí tolik (nebo spíše dospělých málo), že se jezdí společně a když do nich každé kolo narážíš, protože to chybou ovladače a napětí neuřídí, budeš naštvanej. Navíc jsme neokřikovali je, ale jejich vedoucí smiley Další věcí je to, že klukům různě praskaly či odpadávaly plastové disky. Proč už dávno neoslovili třeba nás, kteří u vozů zadní nápravu automaticky vyhazujeme a dáváme tunning, abychom dětem ty nápravy věnovali. Pak vidíš kluky, co nemůžou ani dojet závod atd. a do telefonu volají ze závodu mamce, že budou potřebovat nové auto. Těch věcí je prostě víc a rozhodně nebrání tomu, aby z kluků vyrostli závodníci.
Ivan dne October 22 2009 14:41:12
Patřím také k těm co SP pro sebe odepsali. Měl jsem sice jen tři účasti na třech různých drahách, ale už nikdy více. Neprůhlednost bodování, výsledky až někdy, prostě SP již nikdy nepojedu.
Bílinští se zúčastňují i krušnohoru a tam jsem takové poklesky nezaznamenal. Pravda trbant je účastníkem v jedné kategori, ale že by dítě s tímto modelem ostatním jejich rozbíjelo jsem si nevšiml. Spíše je toto "vozidlo" houfně předjížděno. No když chtěl někdo Raritu od Revela tak ji má.
Ivan dne October 23 2009 09:15:49
Teď ještě ke konferenci. Proč jsi se chtěl na konferenci dostat, když mᚠprůkazku jen proto aby byla vykázána činnost nějakého klubu. My v Děčíně máme licence k účastem na závodech a na konferenci jsme se také nedostali. Na kluby chodily pozvánky pro delegáty. Předseda děčínského klubu přerušil činnost a pozvánku nikomu nepředal. Kolega se ptel L. Putze, zda smí přijet bez pozvánky a ten prý mu řekl, že ne. Předseda mého klubu pozvánku vůbec nedostal. Takže jsme nikam nejeli. A ještě bys mohl rozklíčovat poznámku o pionýrech. To bývalo za Svazarmu, který měl s PO SSM smlouvu o spolupráci a na některých činnostech se obě organizace spolupodílely. Ovšem urřitš to nebylo na konferencích. Tam byli partneči smlouvy vždy jen jako hosté.
Pepino dne October 23 2009 12:06:33
Ivane, průkazku mám proto, protože tím mohu někomu pomoci vykázat činnost a nevadí mi zaplatit 100,- Kč, jako jiným v témže klubu. Takže v "platím známky za jiné". Svazové závody nejezdím a jezdit nebudu, protože pro mě tam není potřebná kategorie, takže průkazka mi je k ničemu.

Na konferenci jsem se chtěl dostat pro to, abych poznal prostředí a lidi a nabídl propagaci "svazových" dráhovek.
Vlož komentář
Pro odeslání je nutné být přihlášen.
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
93
93
Setkání Libošovice
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 3
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio