AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
May 07 2024 23:38:02 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

 
První jízdy Škody 130 RS
 
ZajímavostiJak už jsme vás informovali tady a tady je na trhu k dispozici model Škody 130 RS.

Jelikož jsem dnes kvůli počasí byl nucen zrušit RC závody, měl jsem čas na modelaření u autodráhy. Dětem jsem rozjezdil asi 5 modelů z šuplíku, co tu leželi s různými technickými závadami a pak jsem si všiml, že mi tu již dlouho leží stotřicítka. Přemýšlel jsem tedy, co s ní.

Resinový podvozek není nic moc, přeci jen se mi však podařilo (včetně ulomení části držáku motoru) model rozjet.



Aktuálně tedy na Slot.it ose a ložiscích, úhlový převod, nějaké to vodítko. Trochu je problém s velikostí kol a disků. Malé disky Slot.it (např. z Alfy/Ferrari) jsou moc malé a drhneme. Takže jsem dal standardní rozměr, ale po nasazení pneu zase drhnou vzadu v blatnících. Budu tedy muset brousit. Motor jsem nalezl jeden jediný a to oranžový základní Slot.it. Musí být totiž uložen opačně a tento jediný neměl seříznutou osičku.

O dostavbě budu informovat.

Komentáře
vitek dne September 22 2012 20:03:52
Dobrá práce.
S těmi disky se jen vracíš k tomu, co už tady bylo kdysi zmiňováno.
Jen mám z té fotky pocit, že je ta 130 nějak přerostlá. Ale má smysl to prožívat, když jiná není? smiley
Pepino dne September 22 2012 20:08:31
1) je to paskvil, vůbec to není rozměrově Škoda 130 RS
2) dělají to i ta velká kola
svejk2 dne September 25 2012 08:22:13
Náhodou je to docela ok. Trošku doladit a byla by ok. Jo že nejsou na trhu si myslím je hanbou pána majitele Fara. Ja ty 130tky viděl na model hobby. Vystavovali to tam z Fara. Ale a zas ale. Myslím že by je ve Faru nestihali dělat. Česky a Slovensky trh je moc prázdny na domáci značku Škoda. I tu Fábii měli Španěle spiš. A neudělali ji zle. Mam ji doma a jezdi pěkne.
vitek dne September 25 2012 19:16:29
Jene, nezlob se na mně, ale v mnohém s Tebou nemohu souhlasit.
Vystavovat nějaký prototyp je jedna věc a dotáhnout model do finální fáze a vyrobit ho v určitém množství není vůbec jednoduché a zejména pokud jsi "ve vleku" majitele práv k předloze.
Nevím, jestli je Český a Slovenský trh prázdný, ale vím, že je malý, slabý a nevděčný.
Pokud přistoupíme na tezi, že mezi slepými je jednooký králem, pak je ta španělská 130 OK. smiley
svejk2 dne September 26 2012 08:07:48
Ahoj Vítku. Španělskou 130tku sem nevidel. Psal sem o fábii. A je dost smutné že domáci výrobce se neví dopracovat k právum a Španělska firma je má a dokáže získat. Myslím že nevděčný by za ty škodovky ten Československy trh nebyl.
JMS dne September 26 2012 08:32:05
Tak to zkus a třeba na tom vydělᚠbalík....
Dnes je 26.9.2012 a su zvědavý, za jak dlouho to vyrobíš,v takovém množství,aby jsi uspokojil ten hladový československý trh, třeba bez těch licenčních handrkovaček s majitelem práv.
Ti by si tě potom soudně vychutnalismiley
Já vím, že nedají licenci firmě, která nemá za sebou výsledky práce,strojní vybavení, dostatek financí a hlavně pojištění proti úpadku-a to všechno stojí velký balík peněz.
Ono to není jenom- dejte mi povolení- já chci dělat vaše auta!!!
Pepino dne September 26 2012 09:39:37
Problémem je asi i to, že Mini Replicas žádnou licenci určitě nemá a tuto 130 prostě dělá bez povolení.
JK dne September 26 2012 09:40:44
Docela by mě zajímalo, kolik bys pak po všech peripetiích se získáním licencí finálně těch 130 prázdnému a hladovému českému trhu prodal. Jako bych to viděl - najednou by všichni dřívější zájemci říkali, že je to moc drahé, že to není to správné provedení a počkají si na jiné, že je to moc úzké, že už čekali moc dlouho a zatím je zájem přešel apod. V zahraničí se o česká auta zajímá jen pár jedinců, takže tam bys velké štěstí taky neudělal (Fabie od Scalextricu byla jejich totální propadák). Nakonec bys skončil s plným skladem milovaných 130 a exekutorem za dveřmi.
JK dne September 26 2012 09:43:57
Mini Replicas a podobní garážovci jednoduše hřeší na to, že se nikomu pro pár resinových kastlí nevyplatí soudit. V případě úspěchu by si na nich stejně nic nevzali.
Jan dne September 26 2012 12:30:17
JMS.........Tak to zkus a třeba na tom vydělᚠbalík........smiley
http://www.autodraha-faro.cz/faroblog/skoda-130-rs-jako-model-132.html

Nemám co bych k tomu dodalsmiley
vitek dne September 26 2012 13:12:55
Když to zpětně čtu - Blog, tak si říkám proč to dělat jednoduše, když to jde zkomplikovat a jít za každou cenu vlastní cestou.
JMS dne September 26 2012 14:18:57
No kdo si nevyskoušel podnikání s určitým počtem zaměstnanců, investicema do firemních prostor- jak nájem, nebo vlastní- investicí do strojního vybavení, nákup materiálu na výrobu a dalších položek nepochopí a napíše třeba jako Vítek, že by to šlo jednoduše.
NEJDE!
Jednoduše jde vzít jakýkoli materiál, vystrouhnout si kopyto, odlít formu,udělat pár kastliček pro sebe a pár známých a třeba to osadit na starší podvozek.
Ale zahájit výrobu pro trh znamená vyrobit vše, včetně obalu a ještě mít prostor pro prodejce, který taky potřebuje marži, aby utáhl své podnikání...
Je to prostě náročné ale nejen finančně !
vitek dne September 26 2012 15:17:00
Juro, tady jsme se nepochopili. Svou poznámku jsem nesměřoval ani k firmě a jejímu fungování a ani k materiálům. Tam to fakt jednoduché není. Ale k různým řešením a pokusům typu vodítko (obdobně atypické má snad jen SCX), typu vyosené a ve předu uložení motoru u Fabie a plánovaná výroba několika verzí, typu oddělení střechy od zbytku karoserie (viz. Blog), typu experimentů s FaroMyKit atd.
Sám jsem tady psal o nevděčném českém trhu a i toto jsou jeho projevy. Ale na druhou stranu nejsou všichni zákazníci vyčůraní blbečci co ničemu nerozumí a jsou úplně mimo. A zástupci firem a prodeje nejsou neomylní mistři světa. smiley
Jan dne September 26 2012 18:34:23
Pepíno, kde jsi sehnal zvuk motoru 130ky, ten je nejlepší...smileysmileysmiley
rockmaster dne September 26 2012 21:37:33
No...začína sa to formova do velmi konštruktívnej debaty.Na začiatku je vždy dopyt a na tom može vzniknú ponuka.Najdoležitejšie je však to medzi tým.Faro spravilo zasádnú chybu...malo sa vyda buď cestou seriovky a usposobi tomu ceny,pripadne sa s niekym spoji v silnejší celok,alebo sa pusti cestou exkluzivity a pohna spracovanie a cenu vyššie.Oni však uviazli v strede.Nadviaza drahovo na Ites bol ciel šlachetny,ale žial okliešujúci.Taktiež trh je v Čechach,ale hlavne na Slovensku bezpohlavný.Všetci snívajú,spomínajú,chceli by,navrhujú...ale nikto nekúpi.My hlavne musíme vedie,čo vlastne chceme a ako velmi to chceme.
JMS dne September 26 2012 21:49:26
Nevím, kolik z vás se dostalo aspoň podívat do firmy Faro.
Já několikrát a většinou, když jsem byl v Plzni tak jsme se s Romanem Kyselou sešli.
Mnohokrát jsme o problémech, nejen výroby mluvili a ne jenom o Fabii a 130 tce.
Roman si prošel i zdravotními problémy a je až s podivem, že to vše vydržel a snaží se stále dál.
Petr L dne September 27 2012 11:43:31
Souhlas s JMS, to že Faro ještě existuje je jev spíše z kategorie zázraků lidské vůle. Každý druhý by to dávno zabalil.
On aktuální stav na trhu a to nejen u nás je hodně vážný a problémy mají všichni hráči na trhu. SCX přežilo klinickou smrt, Spirit vstal z mrtvých zatím pouze na papíře a ostatní se drží zuby nehty. Představa, že tak malá firma jako Faro a ještě na tak malém a chudém trhu jako ČR bude na tom lépe je hodně naivní.
Faro by v zásadě mohlo vychrlit mnoho modelů, ale má to jeden velký háček, ta výroba se musí nejdřív zafinancovat a to při tom jak malé jsou aktuálně prodeje prostě nejde. Do toho se nikomu peníze strkat nechce. A prosím neargumentujte nikdo s tím, že 130 je trhák a každý si to koupí. Já si před lety udělal takový test, po jedné z plačtivých vln na téma Š 130 jsem nechal udělat od pana Vaska asi 30ks karoserií, nepamatuji si přesně kolik a ani rok si nevzpomínám a nechce se mi to hledat, prakticky stejný polotovar, z jakého dělá modely MTR32 a ty rozprodal mezi kolegy modeláři. Neměl jsem z toho žádný zisk, chtěl jsem to prostě jenom vyzkoušet. Do dnešního dne jsem neviděl jedinou hotovou........
Petr L dne September 27 2012 13:47:44
Ještě drobnost pro svejk2. Faro práva má a věř tomu, že to stálo hodně práce. jestli věříš na sílu našeho trhu a hladu po legendárních modelech Škoda, zkus na to sehnat peníze a může se vyrábět
vitek dne September 27 2012 14:56:09
Petře, je to tak jak píšeš, ale já měl výhrady vůči něčemu jinému. Což ovšem může vyznít do opozice ve smyslu "Nebyls v Rusku, neraď." smiley
A ještě jedna poznámka. Tento, ale nejen tento segment, je bytostně provázán se zákazníkem. A co si pak myslet o firmě, která na vlastním webu absolutně nereaguje na dotazy. A napíšu svou "mizernou" angličtinou nebo slušnou němčinou kamkoliv v oboru, tak mi odpověď přichází, když za dlouho, tak za dva dny. smiley

Nemyslím, že je na tom celý segment nějak dobře, ale celá situace je trochu složitější. Někteří hráči sotva přežívají, ale přichází jiní - Scaleauto a jiní se transformují (pokolikáté?) - Fly. Některé předlohy vyrábí i několik firem a objevují se i další, třeba malosériové, modely. A někteří hráči prostě zaniknou. To je přirozený vývoj. A třeba to tak má být.
Vlož komentář
Pro odeslání je nutné být přihlášen.
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
14
14
Pohár SCALEXTRIC 3. závod
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 4
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio